بنا به گزارش وبلاگ صندوق اطلاعاتی مسابقات رزم آوران در تاریخ 18/اسفند/1393 در شهر قم در سالن امپراطور برگزار میگردد.

برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید.




برچسب ها :

موضوع :
اخبار , ورزشی ,  , 

برای دیدن بیشتر تصاویر به ادامه بروید

 




برچسب ها :


وﻗﺘﯽ تو جبهه ﻫﺪﺍﯾﺎﯼ ﻣﺮﺩﻣﯽ ﺭﺍ ﺑﺎﺯ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﯾﻢ ﺩﺭ ﻧﺎﯾﻠﻮﻥ ﺭ....




برچسب ها :
چهارمین ماهواره بومی جمهوری اسلامی ایران با نام «فجر» با شعار الله اکبر و با رمز «یا محمد رسول الله(ص) » به فضا پرتاب شد و در مدار زمین قرار گرفت.
 




برچسب ها :

10 دستاورد جدید که ماهواره و موشک فجر برای صنعت فضایی ایران ارمغان آوردند +عکس




برچسب ها :
تجهیز حماس

یک روزنامه صهیونیستی اعلام کرد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) طی سه روز گذشته ۳۰ آزمایش موشکی انجام داده است.

به گزارش فارس، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» امروز (سه شنبه) مدعی شد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در طی سه روز گذشته ۳۰ آزمایش موشکی انجام داده است.

در این گزارش آمده است: گروه‌های فلسطینی و در مقدمه آنها حماس همچنان دست به آزمایشات موشکی گسترده در نوار غزه می‌زنند.یدیعوت در ادامه اعلام کرد ۳۰ موشک مذکور به سمت دریا شلیک شده است.

این روزنامه افزود: هر از چند گاهی انفجارهایی از آسمان غزه شنیده و بعدا مشخص می‌شود که ناشی از آزمایش موشک بوده است و برخی رسانه‌های فلسطینی به نامیدن این اقدامات به عنوان «اقدامات مقاومت» اکتفا می‌کنند و توضیح بیشتری نمی‌دهند.

یدیعوت تاکید کرد که «گنبد آهنین» که در فاصله ۴۰ کیلومتری از غزه است به صورت مستمر آزمایش‌های موشکی گروه‌های مقاومت را رصد می‌کند، این موشک‌ها از همه نوعی هستند که برخی از آنها موشک‌های دوربُرد ایرانی‌اند که در اختیار حماس قرار داده شده تا قبل از ورود به یک درگیری دیگر، این جنبش به خوبی خود را تجهیز کند.




برچسب ها :
بدون شرح...

دنیا دو روزه

یک روز با تو

و یک روز هم علیه تو

اما یادمان باشد که هر دو روز تمام شدنی هستن 




برچسب ها :

porcupine 

Biology-WaLp




برچسب ها :

بسمه الله الرحمن الرحیم

من امروز یک بازی آماده کرده ام

برای بازی بر روی تصویر کلیک کنید

بازی آنلاین تمرکز حواس

 




برچسب ها :

من امروز در حال کپی کردن مقاله در ورد بودم دیدید که عکس های سیاه و سفیدی درون عکس موجود بود

من وقتی برای تنظیم فونت داشتم تصاویر رو تنظیم میکردم وقتی با موس رو عکس کشیدم به طور باور نکردنی

عکس نیگاتیو شد بعد یه عکس نگاتیو رو این کار رو کردم و سیاه و سفید شد پس دیگه میتوانیم از این ترفند استفادهکنیم

نویسنده و گرداورنده:محمدحسین کتابی




برچسب ها :

برای دیدن مقاله به ادامه بروید




برچسب ها :

ببخشید مطلب روی وبلاگ اجرا نشد

برای دیدن مطلب به ادامه بروید

فیس بوک و واتس اپ




برچسب ها :

مفتخریم یکی دیگر از قسمت های وبلاگ رو معرفی کنیم

http://atlati-sandog.loxblog.com/forum/

آدرس فروم ماست چت کنید و انتقاد و پیشنهاد بدهید




برچسب ها :

 




برچسب ها :

روزنامه فايننشال تايمز در گزارشي با اشاره به افزايش نگراني هاي رژيم صهيونيستي از واکنش هاي انتقام جويانه ايران به شهرهاي سرزمين هاي اشغالي در صورت هر حمله احتمالي به اين کشور و هدف قرار دادن تأسيسات هسته اي آن مي نويسد: در حالي که مسؤولان آمريکايي گزينه حمله نظامي به ايران را بررسي مي کنند، مناقشه ها در داخل سرزمين هاي اشغالي در مورد آماگي هاي جبهه داخلي اسرائيل براي اين جنگ و نگراني از حملات انتقام جويانه ايران به سرزمين هاي اشغالي است.




برچسب ها :

با سلام وبلاگ صندوق اطلاعاتی پوست انداخت

شاید بگین چرا فیسبوکی شد

باید بهتون بگم من صلاحدیدم شد امروز وبلاگ تکونی بزرگی داشته باشیم




برچسب ها :

نمونه 1

نمونه 2

نمونه 3

نمونه4

نمونه 5

نمونه 6

 




برچسب ها :

بسمه الله الرحمن الرحیم

ما مفتخریم فروشگاه شارژ صندوق اطلاعاتی را در امروز و این ساعت راه اندازی کنیم

برای ورود به تصویر زیر کلیک کنید

خرید شارژ




برچسب ها :
در انواع و سایز بندی مختلف

در انواع و سایز بندی مختلف

این ابزار ویژه محکوم کردن اهانت های اخیر به ساحت مقدس حضرت محمد (ص) و جامعه مسلمانان تهیه شده در اختیار شما عزیزان قرار گرفته. با قرار دادن کد این ابزار در وب خود بالای صفحه بنا به تمایل شما سمت چپ و یا راست، لوگویی با همین مضمون (حمایت از رسول اعظم) به نمایش در خواهد آمد.

برای دریافت کد های لوگو بر روی تصویر کلیک کنید




برچسب ها :
 




 

   
 
 
   

قالب وبلاگ نقاشی | طراحی

کلید واژه های این قالب :
قالب وبلاگ نقاشی,قالب نقاشی,قالب وبلاگ | قالب وبلاگ بسیار زیبای نقاشی با آبرنگ و ابزار نقاشی و طراحی | قالب وبلاگ نقاشی | طراحی

نقاشی :

نقاشی یا نگارگری فرآیندی است که طی آن رنگ بر روی یک سطح مانند کاغذ یا بوم ایجاد نقش می‌کندو اثری خلق می‌شود. فردی که این فرآیند توسط او انجام می‌گیرد نقاش نام دارد، به‌خصوص زمانی که نقاشی حرفهٔ شخص باشد.

نقاشی یکی از رشته‌های اصلی هنرهای تجسمی است و قدمت آن شش برابر زبان نوشتاری می‌باشد. اولین نقاشی‌های یافت‌شده در غارها حاکی از آن است که انسان‌های اولیه با کشیدن نقش حیوانات و شکارشان به نوعی خود را آمادهٔ نبرد با آن‌ها می‌کرده‌اند.

تعریف نقاشی: عمل بکار بردن رنگ دانه محلول در یک رقیق کننده و یک عامل چسپاننده (یک چسب (بر روی یک سطح نگهدارنده مانند کاغذ، بوم یا دیوار است. این کار توسط یک نقاش انجام می‌شود. این واژه بخصوص زمانی به کار می‌رود که این کار حرفه شخص مورد نظر باشد. قدمت نقاشی در بین انسانها، شش برابر قدمت استفاده از زبان نوشتاری است.

در قیاس با نقاشی، طراحی، سلسله عملیات ایجاد یک سری اثر و نشانه با استفاده از فشار آوردن یا حرکت ابزاری بر روی یک سطح است.

یک روش قابل اجرا برای تزئین دیوارهای یک اتاق با استفاده از نقاشی در ساختار جزئیات کار موجود است.

این مقاله بیشتر درباره نقاشی روی سطوح به دلایل و اهداف هنری است. نقاشی از نظر بسیاری افراد، در زمره مهمترین شکلهای هنر قرار دارد.

تاریخ نقاشی

قدیمی ترین نقاشی‌ها در دنیا که متعلق به حدود ۳۲۰۰۰ هزار سال قبل می‌باشد، در گروته شاوه فرانسه قرار دارد. این نقاشی‌ها که با استفاده از افرای قرمز و رنگ دانه سیاه حکاکی و رنگ شده‌اند، تصاویری از اسب‌ها، کرگدن‌ها، شیرها، بوفالوها و ماموت‌ها را نشان می‌دهند. اینها نمونه‌هایی از نقاشی در غار هستند که در تمام دنیا وجود دارند.

امروزه، بسیاری از آثار شناخته شده و مشهور هنری مانند مونالیزا نقاشی هستند. در حال حاضر اختلاف نظرهای جزئی در مورد کاملا هنری بودن آثاری که به روشهای غیر سنتی و با روش‌های غیر از شیوه‌های کلاسیک خلق می‌شوند وجود دارد. از لحاظ مفهومی هنرمندانی که از صدا، نور، آتش بازی، چاپگرجوهرافشان، پیکسل‌های صفحه مانیتور و حتی پاستل یا مواد دیگر استفاده می‌کنند، یا رنگهای آمیخته با زرده تخم مرغ را بکار می‌برند، یکسان هستند. در نتیجه به اغلب کارهای هنری، نقاشی گفته می‌شود.

ذوق در نقاشی حرف اول را می‌زند و با طرح‌های ذوقی می‌توان طرح‌های اکتشافی، جدید و متنوعی را ارائه داد. بر خی از طرحها آنقدر ساده هستند که کودکان نیز می‌توانند آنرا اجرا کنند.




برچسب ها :

بسمه الله الرحمن الرحیم

من یک فیلم دیدم که متعصر شدم

پیشنهاد میکنم ببینید

برای دیدن فیلم به ادامه مطلب بروید

 




برچسب ها :